Kiemelt híreink

Bálint Antónia retus nélküli kockás hasra gyúr

Japán módszert választott

Az egykori szépségkirálynő egy különleges japán zsírégető módszerrel küzd a régóta vágyott kockás hasért. Antónia a retusálásokkal kapcsolatban is elmondta a véleményét.

Bálint Antóniának kislánya, Babika születése után sikerült visszanyernie az alakját, azonban még mindig nem elégedett önmagával. Az egykori szépségkirálynőnek nincs túl sok ideje edzeni, ezért egy gyors és hatákony japán zsírégető módszerrel küzd a régóta vágyott kockás hasért.

“A hasam tájékán egy-két kiló felszaladt az elmúlt hónapokban a kevés mozgás miatt. Szoktam edzeni, de mostanában nagyon sokat dolgozom, így egyáltalán nem volt időm lejárni a terembe – és ennek meg is lett az eredménye. Számomra has tájékon a legnehezebb a feladat, a kockák elővarázsolása. Hiába van valakinek izmos hasa, azt lehet hogy egy vékony kis zsírréteg elfedi, és az utolsó millimétereket a legnehezebb ledolgozni. A Narl gép ezt a pici zsírréteget is nagyon-nagyon szépen el tudja tüntetni. Kezelés közben semmi különöset nem érzek, az eredménye viszont már jobb érzés. Amikor rajtam van, arra gondolok, hogy egy-két alkalom és mennyivel másabb lesz az eredmény” – mesélte Bálint Antónia, akit korábban sokszor támadtak képeinek retusálása miatt.

Nem tudom, hogy mi a probléma a retusálással. Egyetlen olyan címlapot sem látni, amelynek a szereplője nincs korrektúrázva egy kicsit, ez egy bevett szokás. Én négyszer voltam a Playboy címlapján, még egyszer sem jött oda senki, hogy miért voltam retusálva rajta. A saját Facebook-oldalamon is valóban előfordult már olyan, hogy én csináltam valamit egy képpel, de nem a valóság eltorzítása a cél. Azért kell, mert ezek a telefonok amikkel csináljuk a fényképeket, nagyon-nagyon el tudnak torzítani. Van olyan, hogy mondjuk lefotózom a Babit és tojás lesz a feje a képen, én pedig visszanyomom, hogy olyan legyen amilyen egyébként tényleg. Én arra szoktam használni, hogy azt adja vissza, ami a valóság” – tette hozzá az egykori szépségkirálynő.

Fotó: Steiner Gábor